13 februari - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Ashley Nijland - WaarBenJij.nu 13 februari - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Ashley Nijland - WaarBenJij.nu

13 februari

Door: Ash

Blijf op de hoogte en volg Ashley

19 Januari 2009 | Nederland, Rotterdam

Mensen,

Vrijdag de 13e februari aanstaande (leek me een uitdagende datum) vertrek ik voor een tijd naar Australie. Ik zal hier mijn avonturen proberen bij te houden.

Dus als je het leuk vind om te lezen.

Dan kan dat.

Ashley

http://ashleyzitinsydney.waarbenjij.nu

  • 30 Januari 2009 - 11:37

    Wansae:

    Have a nice t!i!m!e!

  • 30 Januari 2009 - 19:13

    Nicolien:

    Hey Ash!
    Alvast heeeel veel plezier! enne vrijdag de 13de wel lekker uitdagend idd;) haha
    Ga je verhaaltjes bijhouden!
    xxx Nicolien

  • 05 Februari 2009 - 07:52

    Paul V.:

    Ha die Ashley, weer helemaal te gek hoor die 6 mnd down under we zijn alle 5 best wel jaloers!! maar ik stuur je tzt een lijst met spare parts voor mijn toyota's dan kun je daar 1 container laden voor mij all the best van ons.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Rotterdam

Ashley

Ashley studeerd aan de Sydney College of the Arts! Ha!

Actief sinds 18 Nov. 2008
Verslag gelezen: 145
Totaal aantal bezoekers 5749

Voorgaande reizen:

13 Februari 2009 - 31 Augustus 2009

Ashley Down Under

Landen bezocht: